dilluns, 11 de maig de 2015

2.000.000


És al.lucinant,
2.000.000 de visites,
és que no sé que dir...

2 milions de GRÀCIES :)

M'ha fet il.lusió mirar el primer post que vaig fer al blog, el dia 9 de Maig del 2008, 3 mesos després d'obrir les portes del Tela Marinera. No vaig publicar res més fins al cap d'un any que m'hi vaig posar mig en serio, amb el segon post el dia 24 de Maig del 2009... tot i que no va ser fins al 2011 quan els post setmanals i després gairebé diaris, van passar a formar part de la meva vida. Ja són uns quants anys no?


He pensat d'organitzar alguns sorteigs aquesta setmana per celebrar-ho...
estigueu ben atentes com sempre, hi sereu benvingudes :) :***

3 comentaris:

Mari Carmen Berraquero ha dit...

Enhorabuena, el trabajo bien hecho trae su recompensa. Yo hace poco que te he conocido pero tienes en mi una admiradora de tu trabajo.
A seguir así!!
Un besito.
El taller de Maricú

Amanda ha dit...

Ostres!!! Felicitats!!!
I quina gràcia que aquest cap de setmana hagi estat l'aniversari del teu bloc i arribis a 2 milions!!!
Jo ja espero el sorteig!!!

I com sempre seguiré amb moltes ganes totes les entrades com ja fa temps que faig.

Enhorabona de nou i per molts anys més.

Un petó enorme per tu i les teves col•laboradores!!!

Anònim ha dit...

Moltes felicitats!!!!! La feina ben feta sempre té recompenses!!!!
Sóc seguidora del vostre blog des de principis d'any!!! He vingut a la botiga i fins i tot a Sitges!!!
He après a fer cosetes amb els teus kits i amb els tutorials tan fantàstics!
M'encantaria que ens poguessis dedicar algun nou tutorial, ara que has sumat aquests 2 milions de visites.
Fins demà (que tornaré a entrar al blog!)
Marta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...