dissabte, 18 de juliol de 2015

BOX BAG i mini joc amb PREMI

La bossa de platja d'ahir anava acompanyada amb aquesta Box bag de conjunt que va cosir la Dolors...Preciosa com totes.

Ja sabeu que en aquests moments no ens queda cap tanca de Box bag, fins al Setembre no en tindrem més....haurem d'esperar, tot i que si voleu es poden deixar cosides aquest estiu just per després al Setembre posar-hi la tanca a dins.



Voleu saber quantes tanques heu comprat al TM??

ENDEVINA-HO!

A qui s'hi acosti més ni regalem una de cada mida :))))

Fins dilluns nit teniu temps de dir la vostra...

Fins ara
Marta del TM

23 comentaris:

Mireia Llorca ha dit...

210??

laura ha dit...

Jo dic: 120 tanques

Anna ha dit...

Mmm 125!!!
Anna

Anònim ha dit...

Potser .... 300 ???

Montse Cafe ha dit...

Perdona s'ha publicat com anònim , 300.

Sta Rose ha dit...

Diré 90, però ja fa mesos que veig box bags per tot arreu. Enhorabona per l'èxit.

Tina Bunyol ha dit...

no sé.... 100?

tina

Marta Serrano ha dit...

Jo dic unes 275 tanques!!!!!!!!!!!!!!!!!

Marta Cotó ha dit...

Doncs unes 250??

Silvia LGD (Little Green Doll) ha dit...

Què complicat! Em sembla que diré massa poques... 75?

Cristina ha dit...

A veure, direm 297...

Fina Rius ha dit...

Jo dic 340 tanques

Clara ha dit...

Jo dic 200. A veure si tinc sort!

Carol Cervelló ha dit...

Mmmm.... diré 134 tanques!

Judith Niubo Prat ha dit...

Jo dic 150, encara que és molt difícil!

Montse Tomàs ha dit...

Jo dic 175 tanques!

Arya Forel ha dit...

Vinga va, a veure qui l'endevina... 260

Anònim ha dit...

Jo diria que unes 200 tanques

Lali Riera

Francina ha dit...

Hola! No en tenc ni idea, però ho provaré: 140? Queden molt xules aquestes box bag!!

Anònim ha dit...

Unes 213?!

Laura M.A.

Anònim ha dit...

360 unitats
Silvia Rodriguez

Cristina ha dit...

Jo dic 300! Sou unes cracks ;)

Tina ha dit...

Jo dic...310... I encara no n'he cosit cap!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...