dilluns, 11 de gener de 2016

La taula de Nadal...

NADAL 2015

Ja veieu...el polar que vosaltres feu servir per fer mantes i buffs, jo el vaig fer servir per abrigar la taula ;)...Les fulles de magnòlia, d'avet blau i de boix grèvol són del jardí just darrera del Tela Marinera. Les bases del plat les vaig fer jo igual que el sopar (us poso alguna foto). Vaig decorar la taula dels grans diferent de la dels nens, així rollo nòrdic, espero que us agradi.
La decoració va ser bufar i fer ampolles, però el tema cuina.... XDDDD, sort de la Lidia que amb el seus consells del blog CUINA ÚTIL em va ajudar a escollir i a cuinar un sopar per xupar-se els dits....Prueva superada!!


















Quina taula us agrada més, la de magnòlia o la d'avet blau??

Feliç 2016
Marta del TM



2 comentaris:

Montserrat Ubach ha dit...

A mi m'agraden les dues , molta imaginació i molta paciència. Per Molts anys Marta.

Pili ha dit...

Poster la dels grans amb les magnòlies I els tocs de color vermell, però quan he vist l'altra taula amb el cèrvol ja no sé quina triar;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...