dimecres, 5 d’abril de 2017

Per fi, el teatre...

Feia mooolt temps que l'Anna em deia: Vull fer un teaotre per la porta de l'habitació dels nens i jo li deia: Espera't que vull fer el disseny i cosir-ho i fer el kit amb unes teles molt xules que arribaran...
Les teles van arribar i es van acabar tan ràpid que no vaig atrevir-me a gastar-ne ni un cm. per fer la mostra, i el teatre es va quedar sense disenyar...:(
L'Anna insistia: Em quedo les teles de trobadors per fer el meu teatre quan el disenyis...
pobre...encara van passar uns quants mesos ...
Fins que l'altre dia a classe em va dir: Avui faig el teatre... XDD
Pues vale :)
El va fer!
Bravo Anna!!!



Ara tothom voldrà fer teatres i jo no vaig apuntar ni una mida...Anaaaaaa!!!!

Fins ara
Marta del TM




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...