dijous, 29 de juny de 2017

Final de curs: Cristina Vila

Com si fos ahir la seva mare que venia a cosir al TM em va dir: vull comprar-li una màquina de cosir a la meva filla...encara no sap cosir però segur que li agradarà molt...i així va ser, quanta raó tenia :)

No pot parar de cosir i nosaltres contentes de poder-ho veure oi??

Són moltes més les fotos que em falten que no les que tinc Cristina, però són precioses, ja saps que això és casa teva i sempre que puguis hi tindràs un lloc...









































Costura creativa compartida sense parar...
Montse i Marta

1 comentari:

Cristina ha dit...

Mare meva...hi ha coses que no recordava que les havia cosit! M'he emocionat Marta...només espero poder-me organitzar millor el curs que ve, perquè l'intent d'aquest ha estat un desastre...Us estimo molt i ho sabeu. Muaaaaaa!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...