dijous, 29 de juny de 2017

Final de curs: Enriqueta Forcada

A l'Enriqueta li farem un monument al TM, ho sabieu que és l'alumna més antiga que tinc???

Vam obrir el 2 de Febrer del 2008 i ella va começar el dilluns 4 de Febrer del 2008 i fins ara. Duran moooolts anys va venir sempre els dilluns al matí, i ara com que ja és avia, s'ho ha hagut d'organitzar d'una altre manera i ve els dimecres a la tarda...
Em fa moltíssima il-lusió Enriqueta que encara tinguis ganes de la nostra companyia...i pensar que sempre saps el que vols fer i mai t'he vist parada...La frase: ara no sé què fer, no te l'he sentit a dir mai. M'encanta :)
Si no vens l'any que ve, me'n vaig directe al psicoleg o sigui que t'esperem aquí amb els braços oberts, tu no ens pots fallar...ja trobarem alguna cosa a millorar, per exemple en col.locar cremalleres ;)










































Gràcies infinites per tantes i tantes hores de costura creativa compartida Enriqueta!!!
Montse i Marta

1 comentari:

Enriqueta ha dit...

Ostres, no sabia que sortia amb tantes fotos, m'ho ha dit la Dolors Rovira.
Desitjo que passeu un bon estiu la Marta, la Montse, la Bei....i la resta.

Gràcies!
Enriqueta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...