dilluns, 24 de juliol de 2017

Final de curs: Mela Higueruelo

La Mela ve a cosir al TM tots els dilluns de la seva vida...sigui estiu o sigui hivern!!!
I com que avui és dilluns, aquí la tinc a la màquina del darrera.

Vaig a fer-li una entrevista:

- Mela...quan temps fa que vens a cosir al TM?
- Des del Maig del 2009 diu...
- I t'agrada venir?
- A mi m'encanta venir, si encara vinc és senyal que m'agrada. Els dilluns és sagrat!!! I no se m'acaba la feina ... XDDD

PD: No ho sap que ho estic escrivint ;)

Mil gràcies Mela per la teva companyia i bon fer, estem encantades amb tu i et volem tots els dilluns fins a l'eternitat :)))
Fixa't que la manta Xaro torna a ser teva ;)










































Moments de costura creativa compartida inolvidable
Montse i Marta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...